Wegańskie gofry!

Gofry to idealny początek aby zacząć nowy dzień. Tudzież zakończyć miniony. W sumie każda pora dnia i nocy jest dobra na robienie gofrów. Gofry są smaczne, mogą posłużyć też jako domowa śmietniczka do utylizacji resztek.

- 7-8 łyżek kopiastych mąki
- 1/3 szklanki mleka sojowego
- łyżka cukru
- łyżeczka proszku do pieczenia
- łyżka oleju
- pół małego banana

Wystarczy wszystko zmiksować. Na słodko wygląda to mniej więcej tak:


Robiłem też wersję na słono. Cukier wyrzuciłem ze składu, dodałem szczyptę soli, dosypałem ziarenek lnu. Do tego czosnek w proszku. Na wierzch walnąłem pokaźną ilość hummusu.


Poniżej linki do kilku różnych past, które do tego czasu pojawiły się na tym blogu. Niech posłużą za gofrowe inspiracje. A z czym Wy najbardziej lubicie gofry?

z żółtego grochu - KLIK
ziemniaczana z wędzonym tofu - KLIK
orzechowo-sezamowa - KLIK
nutella z nerkowców -  KLIK
masło orzechowe - KLIK
pomarańczowe guacamole - KLIK
hummus - KILK