Lubię placki! #6 - bezcukrowe jednołyżkowce

W sam raz na śniadanie, bez dodatku cukru czy innych niewystępujących naturalnie substancji słodzących, lekko słodki posmak uzyskamy przez dodanie kawałka dobrze dojrzałego banana.

Potrzeba nam:
- 1 łyżka zmielonego maku (ja użyłem zwykłego surowego maku, który tylko zmieliłem, bez sparzania itp)
- 1 łyżka zmielonego sezamu
- 1 łyżka zmielonych migdałów
- 1 łyżka mąki pszennej
- 1 łyżka mąki żytniej
- 1 łyżka oliwy z oliwek (dzięki oliwie w cieście, nie musiałem użyć tłuszczu do smażenia na patelni)
- ok. 1/2 szklanki mleka roślinnego
- 1/2 banana
- 1 łyżeczka cynamonu

Wszystkie suche składniki wymieszać. Dolać mleko i wyrobić ciasto. Jeżeli wyda wam się zbyt gęste, dodajcie wody, albo więcej mleka. Ja smażyłem na suchej patelni i na końcu dodałem na każdy placek łyżeczkę jabłek smażonych z cynamonem (sklepowy produkt).