Wegańskie Katowice - Todojutra

19:02


Liczba miejsc w Katowicach, które oferują wegańskie opcje cały czas wzrasta. Od jakiegoś czasu przy Mariackiej możemy kupić wegańskie zapiekanki. I nie, nie jest to jak w wielu miejscach zubożała wersja zapiekanek tylko pełnoprawna zapiekanka z wegańskim żółtym serem. Cena jest całkiem niezła, za dużą wersję zapłaciłem 13zł. Nawet ja się najadłem, a mam duże możliwości w tym temacie. Na plus także możliwość wyboru pomiędzy jasnym i ciemnym pieczywem. Czas oczekiwania jest krótki. Na paragonie dostajemy wypisany numer zamówienia więc nie ma niepotrzebnego zamieszania. W międzyczasie można usiąść przy jednym ze stolików wystawionych na ulicy, a w zimowych miesiącach poczekać na ławeczce w środku. Wegańskiej zapiekanki możemy zamówić w różnej kombinacji, a to ze szpinakiem, a to z pieczarkami. Do wyboru też sosy.

Facebook: KLIK


Może Cię zainteresuje:

3 komentarze

  1. Ooo proszę kolejne genialne wegańskie miejsce w Kato.
    Chętnie je odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Katowic mi nie po drodze, ale chetńie zwiedzam lokale weganskie w Poznaniu i Warszawie. Ostatnio napisalam recenzje jednego w stolicy.

    Zapraszam do siebie www.make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, nie miałam pojęcia, że rodzinne miasto tak się rozwija pod kątem weganizmu :) przy okazji skorzystam z opcji wege zapieksa.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Subscribe