Wegańskie gotowce z Auchan

15:54

Trafiło mi ostatnio w łapki kilka gotowych produktów, które okazały się wegańskie. Ceny nie były porażające, składy nie takie tragiczne.

Na pierwszy ogień pierogi z jagodami firmy Virtu. Nie powinny się jednak nazywać z jagodami, ale z niezidentyfikowanym czymś jagodowym. Ni to owoce, ni to dżem. Ale w sumie czego się spodziewać po 13%? W smaku dominuje ciasto, które nie zachwyca, jest bardzo mięsiste i dość grube. Osobiście nie polecam.

veganza; pierogi z jagodami; virtu; virtu pierogi; wegańskie gotowce; wegańskie pierogi
veganza; pierogi z jagodami; virtu; virtu pierogi; wegańskie gotowce; wegańskie pierogi


Następne pierogi z soczewicą firmy Kotwica. Skład naprawdę bardzo fajny, oprócz sorbinianu potasu nie jest dodane nic, czego nie użyłbym gotując sam. Smak jak dla mnie też bardzo w porządku, pierogi nie były mdłe. Ciasta w sam raz. Kupiłem w ciemno 2 paczki. Na pewno kupię jeszcze raz. Bardzo dobre odsmażane. (PS nie sugerujcie się datą przydatności do spożycia, która widnieje na opakowaniu, pierogi zjadłem już grubo dwa tygodnie temu, trochę byłem zajęty, heh)

veganza; pierogi kotwica; pierogi z soczewicą; wegańskie gotowce; wegańskie pierogi
veganza; pierogi kotwica; pierogi z soczewicą; wegańskie gotowce; wegańskie pierogi

Ostatnie gotowe danie to kopytka firmy "U Jędrusia", ale to chyba osobna produkcja dla Auchan. Widziałem już gdzieś wcześniej kopytka tej firmy i chyba nie były wegańskie. W tym przypadku jednak są. Smak całkiem ok, konsystencja być może delikatnie gumowata (część gotowałem, część odsmażałem), ale nie jest to uciążliwe, tak sobie grymaszę. Jak na wegańskie kopytka ze sklepu całkiem ok. Być może jeszcze kupię.
veganza; u jedrusia; u jędrusia kopytka; wegańskie gotowce; wegańskie kopytka; kopytka ze sklepu
veganza; u jedrusia; u jędrusia kopytka; wegańskie gotowce; wegańskie kopytka; kopytka ze sklepu


Może Cię zainteresuje:

5 komentarze

  1. Mam takie pytanko- mógłbyś podać ceny, oczywiście jeśli to nie problem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będę w sklepie to sprawdzę ceny.

      Usuń
    2. Kopytka 3,49, z jagodami niecałe 4zł, z soczewicą niestety nie było.

      Usuń
  2. Miałam okazję jeść pierogi Virtu, ale jakiś inny smak i faktycznie - ciasto jest grube, nie przepadam za takim. Z kolei te soczewicowe też konsumowałam (kupiłam w Carrefour, podjarana, że wow, pierogi z soczewicą, nieznana rzecz!), ale były kwaśne i mi nie smakowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, o tych co jadłem na pewno nie powiedziałbym, że były kwaśne. W składzie też nie ma nic kwaśnego. Może sklep je jakoś źle przechowywał i im się podepsuły. Dziwne.

      Usuń

Like us on Facebook

Subscribe