VEGANZA! Vege Plastry - krótka recenzja

13:49

Wpadły mi ostatnio w łapki "słynne" Vege Plastry z Polsoi. Generalnie w necie było wielkie poruszenie z powodu ich produkcji, ile to ja się naczytałem dobrych opinii (te złe też były ale to był niewielki ułamek). No cóż, wyszło na to, że zaliczam się akurat do tego ułamka.

Produkt ten ma imitować żółty ser, docelowo ementaler. Testowanie zacząłem od zwykłego zjedzenia plasterka, kawałek na kanapce, kawałek bez niczego. Ser jest, ale tak jakby go nie było. Nie ma kompletnie smaku. Gdy trzyma się go dłużej w ustach, rozpływa się i czuć jakby grudki. Gadałem ze znajomą z innego miasta i też czuła grudki, więc opcja, że miałem wadliwy egzemplarz odpada.

Ser się nie topi. Nie nadaje się do sandwichy. Na ciepło jest tak samo bez smaku, powiedziałbym, ze gorszy.  Na pizzy już wolałem nie eksperymentować. Na dodatek po zjedzeniu plastrów zaczęło mi się odbijać.

No cóż, przykro to mówić, ale jak dla mnie to kompletna klapa. Tym bardziej, że dostępny jest tylko w wybranych sklepach, a nie wszędzie tam, gdzie Polsoja sprzedaje np wędliny sojowe. Osobiście zostanę na chwilę obecną przy innych serach wegańskich, ale o tym wkrótce.


Może Cię zainteresuje:

6 komentarze

  1. A jakie inne sery kupujesz? Ja właśnie szukam tych z Polsoi, ale jakoś nie umiem ich dorwać. Sery Violife pozytywnie mnie zaskoczyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Violife używam. Ja jem sery głownie na ciepło do pizzy, zapiekanek, kaszy z pieczarkami czy naleśników i tam się całkiem dobrze sprawdzają.

      Usuń
    2. pytaj w sklepach ze zdrową żywnością; zaczynają się tez pojawiać w sieciach.

      Usuń
  2. Te są akurat "najsmaczniejsze", więc dalej nie testuj :) Faktycznie są zbyt mało wyraziste w smaku i nie mają podstawowych właściwości sera żółtego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że te sery są ok. (imho lepsze niż violife, chociaż - żeby oddać sprawiedliwość - violife ma fajny ser do pizzy). Szczególnie polubiłam te o smaku cheddara.

      Usuń

Like us on Facebook

Subscribe