Wegańskie Katowice - Inwersja /zamknięte/

15:17

Ostatnimi czasy wieści o pizzy z wegańskim serem zaprowadził mnie do Inwersji. Ser jadłem ostatnio ponad trzy lata temu (jeszcze ten no wiecie, "normalny"), ale jeszcze pamiętałem jego smak. Jeśli chodzi o mięso to gdy ktoś mi mówi, że coś smakuje no nie wiem, no jak kiełbasa, to mnie już to żadnych skojarzeń nie przywołuje na myśl. Wracając jednak do sera, wystarczy dać ową pizzę przeciętnej osobie jedzącej nabiał i raczej nie zauważy, że ser jest wegański.

Pizza w Inwersji jest bardzo smaczna, ma dobre ciasto, dużo na niej składników. No i wegański żółty ser. Połówką dużej spokojnie naje się każdy, nawet taki żarłok jak ja.



Kolejnym razem wybraliśmy się na burgery wegańskie. Tutaj również bardzo pozytywne wrażenia. Bardzo dobrze doprawiony kotlet (bo nie czarujmy się, to przecież właśnie on definiuje całego burgera), smaczna, nierozsypująca się bułka. Sporo dodatków w środku.






Jako, że byłem mega głodny (oczywiście na śniadanie nie starczyło czasu, tak, wiem, powinno się jeść śniadania), zamówiłem sobie jeszcze burito. Tutaj powtórka z poprzednich dań, bardzo dobrze doprawione, smaczne i sycące. Z resztą trochę posiedzieliśmy na miejscu przy scrabblach (można pograć w różne gry) więc wszystko spokojnie ułożyło się w żołądku :)


Jeśli chodzi o ceny, uważam, ze są jak najbardziej rozsądne, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę ilość i jakość jedzenia. Miła atmosfera sprawia, ze można spokojnie posiedzieć kilka godzin. W menu jest jeszcze sporo innych opcji wegańskich, są plany na jeszcze szerszy wybór. Część karty to dania zawierające mięso, więc możecie się tam wybrać ze swoimi niewegańskimi znajomymi. Co jakiś czas odbywają się też różne wydarzenia kulturalne, takie jak np koncerty.

Cóż, pozostaje podsumować i powiem, że szczerze mogę polecić każdemu Inwersję. U mnie z pewnością znalazła się w czołówce najlepszym miejscówek.

Facebook: KLIK
Strona internetowa: KLIK






Może Cię zainteresuje:

3 komentarze

  1. W jakich cenach są te dania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, tak zakres, hmm od 10 do 20, max 25 złotych.

      Usuń
  2. Znam Inwersję ale jeszcze nic tam jadłam.
    Chodzimy tam na bardzo dobre piwo :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Subscribe