Wegańskie Katowice - BackStage

14:20

Doszły mnie słuchy, że w Katowicach można już zjeść wegańskie pierogi, więc stwierdziłem, że trzeba wypróbować. Póki co każda miejscówka z wegańskim jedzeniem jest bardzo przydatna. Tutaj ponadto można się wybrać z niewegańskimi znajomymi i sądzę, że nikt nie będzie grymasił.
No, ale że mnie interesuje wegańskie żarcie, to i o tym właśnie będzie. Trafiłem zatem do BackStage.

Póki co mamy do wyboru trzy rodzaje wegańskich pierogów (prawdopodobniej planowane jest więcej): z kaszą, ze szpinakiem, z jabłkami.

Sam próbowałem pierogów z kaszą gryczaną i muszę przyznać, że były bardzo smaczne. Nadzienie nie wysypuje się, nie jest mdłe czy rozgotowane. Jest takie jak trzeba. Pierogi ze szpinakiem próbowałem później  razem z innymi (można brać na wynos) i również (tym razem nas) nie zawiodły. Szpinak był dobrze doprawiony, odciśnięty z nadmiaru wody. Samo ciasto bardzo dobre, no i podsmażana cebulka na wierzchu.

Zobaczymy, jak miejsce się rozwinie, póki co jest w jak najbardziej w porządku. Podoba mi się też muzyczny wystrój. Zdjęcia, instrumenty. Lokalizacja jest dobra. Mimo, że nie znałem do tej pory tej części miasta, trafiłem bez problemu. Ceny dla przeciętnego obywatela ;) Jeżeli w menu nie ma surówek/sałatek (nie pytałem, nie szukałem), to fajnie jeśli by się pojawiły.

Oficjalny fanpage lokalu - KLIK
Wojewódzka 31, Katowice









Może Cię zainteresuje:

1 komentarze

  1. Wegańskie pierogi również w Dobrej Karmie ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Subscribe